Kurt Oddekalv: Jeg stoler mer på næringslivet enn politikerne
13.12.07: Politikerne har sviktet i miljøsaken, de er som fisk i et oppdrettsanlegg, alle svømmer disiplinert i ring, vel vitende om at den som stikker hodet frem får det kappet av. Det er mange gode mennesker i politikken, men bare få står opp for noe de tror på. Vi trenger politikere med ryggrad, sier miljøvernkriger og urokråke Kurt W. Oddekalv til VVS-forum.
Denne artikkelen er over 9 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Rørleggeren er boligeierens viktigste rådgiver

![BD Sentrert blå (3)-1[1]](https://img1.custompublish.com/getfile.php/5482895.2971.uszzjb7la7aput/0x70/6501898_5482895.jpg)
