- De fleste i bransjen er kjent med navnet Vidar Jensen, som i flere år har gjort et godt stykke arbeid i å holde markedet informert og oppdatert på MA løsningene, deres utvikling samt fordelene med å velge en MA løsning. Det har blitt tydelig at vi må fortsette arbeidet med å holde våre kunder oppdatert på hva som skjer innen MA og PAM løsninger spesifikt, uttaler Jari Johansson, Business Unit Director i PAM Norge.

-Vi søkte over lengre tid etter den optimale løsningen. Til slutt kom vi i samtale med Runar Buraas og det ble tydelig at hans profil og måte å jobbe på passet perfekt i den tankemodellen vi i PAM har for å utvikle vår business.”

-VVS bransjen og støpejernindustrien er forholdsvis ny for meg, men jeg velger å se på det ukjente som en mulighet til utvikling og vekst for både meg og forhåpentligvis PAM. Dette er en spennende bransje i utfordrende tider og jeg tar på meg oppgavene med stor grad av ydmykhet og respekt. Jeg gleder meg til å ta fatt på arbeidet, uttaler Runar Buraas, Salgs- og markedsansvarlig MA i PAM Norge. 

-Vår målsetting er å videre befeste PAM MA løsningenes posisjon i markedet samt utvide bruksområdene av vårt store produkttilbud. MA løsningene lanseres nå med en ny merkevareidentitet internasjonalt; PAM Building. Med ny logo, nytt uttrykk og høye ambisjoner om nye klimamål, sikter vi mot en sterk vekst i de kommende årene. Vi tror og håper Runar vil bli godt kjent i bransjen i den nærmeste framtiden”, sier Johansson.  

Besøk PAM Building HER