Utdeling av svennebrev og kåring av NM- vinner
I denne videoen kan man følge Ole Larmerud fra Rørentreprenørene Norge under utdelingen av svennebrev og kåringen av NM vinner. De som mottak beviset på de nå endelig er rørleggere var: Amar Merzic (Møre og Romsdal), Vebjørn Ones (Hordaland), Markus Lie - Norgesmester (Akershus), Øyvind Birkeli (Nordland) og Mats Carlsen (Oslo).
Denne artikkelen er over 9 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Rørleggeren er boligeierens viktigste rådgiver
![BD Sentrert blå (3)-1[1]](https://img1.custompublish.com/getfile.php/5482895.2971.uszzjb7la7aput/0x70/6491847_5482895.jpg)
