Uponor AS styrker informasjonen ut til sine kunder.

- Vi ønsker å forteller selskapets historie, og vise nye og eksisterende kunder Uponor-identiteten og promotere arrangementer hvor vi deltar, sier Zakariassen.

Deler kunnskap
- På Facebook skal vi fortelle hva vi kan og fortsette å bygge kunnskap. Facebook er en plattform som har blitt svært vanlig. Den er kjent, rask og effektiv. De fleste vet hvordan man kan ha glede av Facebook, her er det ingen brukerterskel man må over, fremhever Zakariassen. Selskapets nye kanal finner du her: https://www.facebook.com/UponorNorge/

Når mange
Uponor har brukt Facebook i lengre tid i andre land, nå er altså tiden inne i Norge også.
- Vi ser at vi når mange av dem vi ønsker å nå direkte via Facebook. Jeg vil understreke at dette ikke erstatter hjemmesiden, men er et godt supplement for de som ønske å følge oss og få informasjon fra Uponor. Dette er en plattform som er en del av hverdagen til mange, her søker man informasjon og kundene forventer å finne oss der. Det er en selvfølge for oss å være tilstede der kundene er til enhver tid, understreker Zakariassen.