- Vi må ta innover oss at vi må jobbe mer med innovasjon og nye digitale løsninger for bransjen, for å svare på kundens behov og et marked i endring, sier Tveit og Hjelmen samstemt.

Comfort-Kjeden er i støtet og har nettopp lagt bak seg en vellykket messe på Gardermoen. Ny reklamefilm som viser en ny måte å profilere seg på ble lansert for medlemmer og leverandører, og er første fase i en ny markedsstrategi for Comfort.
- Vi opplever i stadig større grad en endringsvillighet i medlemsmassen vår. Ønsket om flere kundeverktøy og løsninger som letter hverdagen og gir kunden trygghet, er i aller høyeste grad på gang. Det er tydelig at alle vil fremover og ønsker å tenke langsiktig for å kunne lykkes, påpeker de.

Hjelmen og Tveit styrer markedsaktivitetene i kjeden og fordeler markedsansvaret for digitale og grafiske medier mellom seg. Begge er svært positive til at Comfort-Kjeden satser på de unge lederne, og lar de slippe til med sine innspill og meninger. Det gir dynamikk og et bedre grunnlag for å kunne ta riktige avgjørelser, mener de.
- Det er mange unge rørleggere, eiere og butikkansatte i Comfort-Kjeden som sammen er med å skape et dynamisk og innovativt miljø som bidrar til positiv utvikling. Det kommer mange verdifulle innspill fra den yngre generasjonen som er med på å utvikle oss videre.

Begge medarbeiderne i markedsavdelingen fremhever at det er gjort veldig mye bra tidligere i Comfort, og som de påpeker at de er svært ydmyke for.

- Men det er imidlertid slik at det hele tiden skjer ting i markedet som vi er nødt til å henge med på, og som gjør at vi ikke kan fokusere for mye på hva som har vært gjort før. Det at kjedens yngre ledere har et stort pågangsmot og ikke er redde for å teste nye ting, gir oss som kjede en stor merverdi, påpeker Tveit.

Både Tveit og Hjelmen opplever at de jobber i en veldig spennende bransje, og ikke minst i en kjede med høyt tempo og en enorm vilje til å lykkes.
- Vi er takknemlige for at vi blir vist stor tillit, og vi trives svært godt. Her jobber alle som et team. Vi er ikke minst stolt av vår leder, Inger Nerdrum, som inkluderer sine medarbeidere, og som er åpen for innspill selv når store strategiske beslutninger skal tas. Hun er en flott frontfigur for Comfort-kjeden, og er en viktig årsak til trivsel og god dynamikk på kjedekontoret, poengterer Hjelmen.

- Vi som kjede merker større og større forventinger fra kundene. Nye løsninger og teknologi blir mer og mer gjeldende. Det stiller krav til oss. Informasjon og kommunikasjon blir mer og mer viktig. Bedre dialog både internt og eksternt krever at vi følger med og tar grep, sier de entusiastiske jentene i markedsavdelingen.