Rørkjøp feiret 15 år og lansering av nettbutikk på landsmøtet i fjor. I år samles rørleggerkjeden på Oslofjord Convention Centre  utenfor Tønsberg. Som vanlig inneholder programmet både høytidelig årsmøtemiddag, generalforsamling og et faglig program.
– Rørkjøp har de siste årene i stadig større grad orientert seg mot forbrukerne og gjort oss mer synlige. Fremover skal vi satse enda mer, forteller adm. direktør i Rørkjøp, Frank Olsen.

Ny visjon
Lanseringen av kjedens egen nettbutikk i fjor var første steg i planen. Det siste året har kjeden jobbet internt med å forberede både kjedekontor og medlemmer på en større satsing mot forbrukere.
– Vi har endret visjonen vår for å synliggjøre og bevisstgjøre hele kjeden på at vi endrer fokus og retter oss i større grad mot forbrukerne. Det er andre krav i markedet og hele bransjen er i endring. Dette er helt nødvendige endringer, sier Olsen.
Den nye visjonen «Det beste valget for forbrukeren» viser at de 360 rørleggerbedriftene mener alvor med satsingen.

Oppdatert butikk
Nylig lanserte kjeden også den nye versjonen av nettbutikken og vareutvalget øker kontinuerlig. I dag har forbrukere muligheten til å bestille hele badet eller vvs-installasjonen på nett.
– Det unike er at vi også tilbyr muligheten til å bestille varene levert og montert av en rørlegger. Våre medlemsbedrifter er klare til å gi forbrukerne gode råd og gode tilbud på montering av varer levert fra nettbutikken, sier Olsen.