Økende etterspørsel etter Miba sine produkter og tjenester, gjør at Miba nå tar grep for å møte fremtiden, skriver de i en pressemelding.

– Vi har fått tilbakemelding fra våre kunder de ønsker at vi skal være tilgjengelige, raske til å ordne opp og høyt kompetente på teknisk support, forklarer produktsjef Morten Østerhagen. Og nettopp derfor har Miba økt kapasiteten fra 3 til 4,5 årsverk på nettopp disse områdene.

Teknisk support og kundeservice
Etter flere år med godt salg av varmepumper øker også behovet for teknisk support for ettermarkedet. Miba har nå delt opp dette området i to deler, kundeservice og teknisk support. Forskjellen er at på kundeservice så skal de ha en bred og generell kompetanse, som kan svare på de fleste saker raskt og effektivt.

– I tillegg tar kundeservice imot alle forespørsler fra privatpersoner, legger Østerhagen til. Teknisk support består av 3 spisskompetente medarbeidere som kan holde kurs, teste maskiner og svare på mer komplekse anlegg og problemstillinger.