Bakgrunnen er at Heidenreich gjennomførte en intern salgskonkurranse fra januar til april i år, hvor målet var størst prosentvis vekst i salg i aktivitetsperioden målt mot samme periode i fjor. Premien var hotellopphold med SPA på hele avdelingen som vant. 

 Vinner ble Heidenreich Kristiansand, som mottok diplom i forbindelse med et tidligere kick off. I dag ble gevinsten realisert da avdelingen ble sendt til Farris Bad i Larvik. Dermed måtte ledergruppen til Heidenreich trå til som vikarer i butikken. 

Saken fortsetter under bildet: 
Heidenreich kunder .jpg
Bildet: Her ser vi fornøyde kunder kose seg med både pølser og kaker.

- Vi har grillet, servert kake, men ikke minst gitt kunder service, tatt imot ordre, lagt inn ordre og registrert kundeordre, sier markeds- og bærekraftsdirektør Kjetil Grønbakken. 

Og legger til med et smil:

- Jeg må jo si at det har gått svært bra! 

- Vi har selvsagt kompetanse blant oss til å klare å registrere ordre. Kundene som har vært innom i dag smiler og virker fornøyd, så hvem vet hvilken butikk ledergruppen betjene neste gang! 

Saken fortsetter under bildet:

Heidenreich Kr.sand.jpg
Her er ledergruppen i Heidenreich i full gang som vikarer i ulike roller. Fra venstre adm.direktør Bjørn Moen i gang med grilling, mens økonomdirektør Marlene S. Størseth håndterer kundemottaket, logistikkdirketør Geir Vegar Ellingsen tar seg av ordrene. 

 - Vår toppsjef Bjørn Moen sier noe alle vi i ledergruppen kjenner oss godt igjen i; at det er ute i markedet det skjer og det er nyttig læring å virkelig være hands on i butikkene våre, sier han - og ønsker avdelingen god tur og et hyggelig opphold.