Selskapet har siden 1992 vært en ledende isolasjonsgrossist i Norge. Frem til 2014 var bedriften kjent som Kaimann og siden nyttår skiftet man navnet til Isopartner etter å ha blitt an del av IPCOM Gruppen, som er en allianse av europeiske isolasjonsgrossister.

- Målet med denne utvidelsen er å satse mer på det lokale isolasjonsmarked i Oslo og omegn. Ved å kunne tilby et bredere spekter av tekniske isolasjonsprodukter blir vi mer konkurransedyktige, sier Schultz.

Nye segmenter, nye produkter
Adm. direktør Arne Schultz forklarer hvordan utvidelsen vil posisjonere selskapet bedre med hensyn til nye markeder og muligheter: - Det utvidede lageret betyr ikke bare mer plass til eksisterende produkter, men også muligheten til å rulle ut nye og spennende produkter. Vårt mål er at kundene nå kan handle alt av teknisk isolasjon hos Isopartner både i Oslo og Moss. For å nå dette vil vi også satse på nye produkter i nye segmenter av markedet.

- Våre kunder er opptatt av god kundeservice og et bredt utvalg av kvalitetsprodukter. Dette tar vi på alvor og styrker vår bemanning i Oslo ved å ansette ny selger og ny kundekonsulent, forteller Schultz.