Lastebilen reiser gjennom Europa for å presentere og demonstrere de nyeste produktene fra Grohe og gi informasjon om de nyeste trendene i sanitærindustrien. Ved å kombinere fysiske og digitale opplevelser vil de besøkende få et godt innblikk i Grohe-verden. På denne måten får man en omvisning av produktene på en spennende og annerledes måte. Lastebilen kommer til Heidenrich den 29.august, Ahlsell den 30.august og Malmberg 1.september.

Saken fortsetter under bildet:

DART_Grohe-Truck_LPF2322_SH_300dpi_RGB (1)-1.jpg

Høydepunktene i årets turne er blant annet vannsystemet Grohe Blue og Red. Førstnevnte system gir filtrert og avkjølt vann, med eller uten kullsyre, rett fra springen og Red-systemet gir kokende vann rett fra springen. Gjennom en VR-opplevelse med sortiment fra Allure får man teste ut hvordan man kan skifte baderomsmiljø med blikket. I tillegg er lastebilen fylt med en touchscreen-presentasjon slik at besøkende kan få se Grohes arbeid rundt bærekraft.

Tidligere denne sommeren har Grohe-trucken blant annet vært i München, Frankfurt og Mannheim i Tyskland, og etter Norgesturneen skal den kjøre videre til blant annet Spielberg i Østerrike.

Det skriver Grohe i en pressemelding.