Geberit inviterer til Innovation Days, 21. til 23. april 2021. I «House of Geberit» vil design, funksjonalitet og teknologi bli presentert digitalt, på en kompakt og dialogdrevet måte – nesten som om man hadde deltatt på et fysisk arrangement. I «House of Geberit» vil Geberit presentere innovasjoner for det kommende året og annet relevant innhold . På grunn av den nåværende situasjonen vil arrangementet gjennomføres digitalt, men for at innovasjonene kan presenteres på en realistisk måte, bygges et ekte messeområde på over 300 kvadratmeter. Her vil selskapet introdusere ulike produkter, og gå i dybden på design, funksjonalitet og teknologi. – Som en del av Innovation Days inviterer Geberit rørleggere, ingeniører, arkitekter, interiørdesignere, forhandlere og grossister til å delta på en unik opplevelse. Arrangementet blir streamet digitalt fra et ekte messeområde. Dette gjør at deltakerne kan planlegge sin individuelle timeplan ut ifra tiden de har til rådighet. Takket være livechatten med eksperter fra Geberit, kan vi også kommuniserer personlig med deltakerne gjennom den digitale begivenheten, sier Katharina Sølvberg, Head of Marketing i Geberit AS. Et bredt utvalg av temaer Geberit Innovation Days legger til rette for informasjonsdeling, kunnskapsdeling og diskusjoner i ni ulike temaer. Presentasjonene for hvert tema varer i omtrent 20-25 minutter, og sesjonen gjentas hver dag i tre dager, noe som skal gjøre det enkelt å planlegge deltakelse ut ifra egen kalender. Presentasjonene streames direkte fra «House of Geberit» og vil gi produktinformasjon og praktisk kunnskap, blant annet gjennom korte videoer og animasjoner. Påmelding til arrangementet gjøres her: www.innovation-days.geberit.no