Gjennom sin nye identitet forsterker OSO disse egenskapene, men også sin identitet som en pålitelig og innovativ produsent av rustfrie varmtvannsberedere i verdensklasse.
- OSO Hotwater er blant Norges mest kjente husholdningsmerker og er kjent for alle generasjoner i Norge gjennom å sette sitt preg på norske kjellere, bad og kjøkken i mange tiår. Bransjen er i stadig utvikling og det samme er OSO som bedrift. Det føltes dermed helt naturlig at bedriftens identitet blir løftet for å gjenspeile hvor bedriften befinner seg i dag og hvor vi ser oss selv i morgen, sier Roy Magnussen, konsernsjef i OSO Hotwater i en pressemelding.
OSO Hotwaters identitet har siden oppstarten i 1932 gjennomgått mange endringer og tilpasset seg tiden. Det som har vært felles for samtlige er at navnet «OSO» har stått urokkelig i alle versjoner. Dette blir videreført og forsterket i den nye logoen, skriver de i meldingen.
- Vi vet at OSO er en sterk merkevare i Norge og Europa og er for alltid knyttet til begreper som kvalitet, miljø og effektivitet. Vi ønsker at vår nye identitet skal forsterke og sedimentere disse egenskapene hos forbrukerne både innenlands og utenlands. Vi mener at den nye logoen vil stå seg godt og vil signalisere de verdiene vi står for, sier Sigurd Braathen, Product Manager og eier av OSO Hotwater.
- Utviklingen av nye nettsider har foregått parallelt med utvikling av ny identitet. Hensikten med en ny nettløsning er å forankre løsningen i ny identitet og å gi bedre tilgjengelighet og oversikt over OSO Hotwaters produkter for rørleggerbransjen og forbrukerne. Ny nettløsning er en del av OSO Hotwaters plan om å forsterke sitt digitale nærvær, sier Braathen.
- Vi ønsker å være til stede der vår eksisterende og potensielle kunder er. Vi tror at et forsterket digitalt nærvær vil være til hjelp for våre kunder, slik at de kan ta de beste valgene, både med tanke på kvalitet, økonomi og miljø, når de skal velge varmtvannsberedere. Vi håper og tror at den nye nettløsningen vil være et første skritt og et fundament for videre utvikling av tjenester på nett, sier Roy Magnussen.
- OSO Hotwater er blant Norges mest kjente husholdningsmerker og er kjent for alle generasjoner i Norge gjennom å sette sitt preg på norske kjellere, bad og kjøkken i mange tiår. Bransjen er i stadig utvikling og det samme er OSO som bedrift. Det føltes dermed helt naturlig at bedriftens identitet blir løftet for å gjenspeile hvor bedriften befinner seg i dag og hvor vi ser oss selv i morgen, sier Roy Magnussen, konsernsjef i OSO Hotwater i en pressemelding.
OSO Hotwaters identitet har siden oppstarten i 1932 gjennomgått mange endringer og tilpasset seg tiden. Det som har vært felles for samtlige er at navnet «OSO» har stått urokkelig i alle versjoner. Dette blir videreført og forsterket i den nye logoen, skriver de i meldingen.
- Vi vet at OSO er en sterk merkevare i Norge og Europa og er for alltid knyttet til begreper som kvalitet, miljø og effektivitet. Vi ønsker at vår nye identitet skal forsterke og sedimentere disse egenskapene hos forbrukerne både innenlands og utenlands. Vi mener at den nye logoen vil stå seg godt og vil signalisere de verdiene vi står for, sier Sigurd Braathen, Product Manager og eier av OSO Hotwater.
- Utviklingen av nye nettsider har foregått parallelt med utvikling av ny identitet. Hensikten med en ny nettløsning er å forankre løsningen i ny identitet og å gi bedre tilgjengelighet og oversikt over OSO Hotwaters produkter for rørleggerbransjen og forbrukerne. Ny nettløsning er en del av OSO Hotwaters plan om å forsterke sitt digitale nærvær, sier Braathen.
- Vi ønsker å være til stede der vår eksisterende og potensielle kunder er. Vi tror at et forsterket digitalt nærvær vil være til hjelp for våre kunder, slik at de kan ta de beste valgene, både med tanke på kvalitet, økonomi og miljø, når de skal velge varmtvannsberedere. Vi håper og tror at den nye nettløsningen vil være et første skritt og et fundament for videre utvikling av tjenester på nett, sier Roy Magnussen.