Det skriver kjedene i en pressemelding. Comfort-Kjeden og Bademiljø har i årets Norsk Kundebarometer steget med henholdsvis 11. og 8. plasseringer. Comfort-Kjeden ligger i år på 37. plass og Bademiljø på 50. plass. De er de eneste VVS-aktørene som er med i undersøkelsen. – Vi synes det er veldig stas å stige på listen til Norsk Kundebarometer. Det gjenspeiler kundenes opplevelse av Comfort-Kjeden og Bademiljø, og deres tilfredshet med våre medlemmer. Vi er opptatt av nærhet til kundene, og våre medlemmer og deres ekspertise er vår viktigste ressurs, sier Kari Øgle Kjensberg, administrerende direktør i Comfort-Kjeden og Bademiljø (VVS Norge RMB). De to kjedene har i mange år profilert seg på å være et trygt valg for forbrukere og på å være best på bad. Dette gjenspeiles i kjedenes kundekontakt. Comfort-Kjeden og Bademiljø sine medlemmer satser mye på sine butikker og på å kunne gi kundene god veiledning og inspirasjon. Kjedene har også stort fokus på å avdekke kundens behov og leverer etter det. – I Comfort-Kjeden har fokuset lenge vært å være det tryggeste valget for kundene og å ha rørleggere som du kan stole på. Det samme er viktig for Bademiljø, som også i mange år har hatt fokus på å være best på bad, blant annet gjennom sin «10-års tetthetsgaranti», sier Kjensberg. – Det at vi også er de eneste VVS-aktørene som er representert i Norsk Kundebarometer, viser at kundene kjenner til og har et godt forhold til våre merkevarer. Vi ser på undersøkelsen som en temperaturmåler for hvordan kundene oppfatter oss, og strekker oss etter å bli enda bedre på neste måling. Det er viktig for Comfort og Bademiljø å være kundens førstevalg når badet skal pusses opp, planlegges eller ved akutt behov for rørleggerhjelp.