Nytt laboratorium på Høgskolen i Oslo
21.09.07: Onsdag 5. september var det høytidelig åpning av energi- og miljølaboratoriet på Høgskolen i Oslo. Snoren ble klippet av kunnskapsminister Øystein Djupedal, som for anledningen kunne glede Høgskolen med en ekstrabevilgning på fem millioner kroner til nytt utstyr.
Denne artikkelen er over 9 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Rørleggeren er boligeierens viktigste rådgiver


![BD Sentrert blå (3)-1[1]](https://img1.custompublish.com/getfile.php/5482895.2971.uszzjb7la7aput/0x70/6502114_5482895.jpg)