Årets Landsmøte er faglig spekket med godbiter. Hovedfokus blir samspillet mellom energi, miljø og økonomi.
Hvor trenger vi å gjøre løftene i bransjen vår? Er det teknologien, kompetanse, holdninger eller ensidig fokus på kostnader som bremser oss? Hvordan skal vi som bransje styrke vår rolle nettopp gjennom å utvikle og levere energieffektive og fleksible løsninger?
- Programmet i år tar opp i seg en del sentrale temaer som vi alle må skaffe oss kunnskap om for å henge med i utviklingen. Vi ser på forretningsmuligheter rundt varmesentraler, fremtidens bygg og ikke minst BREEAM og den kommende Passivhusstandarden for yrkesbygg. I tillegg blir det dypdykk og egne sesjoner rundt temaer som: Ventilasjon, BIM og Vann og Varme og ikke minst debatt, forteller daglig leder i VVS-Foreningen, Thor-Jostein Egeland.
Programmet strekker seg over to dager, fra torsdag 31. mai og fredag 2. juni.. Det blir både plenumssesjoner og parallelle sesjoner. Landsmøtet blir i år avholdt i Oslo.
- Og så er vi svært glade for å så få med oss Sven Mollekleiv, president i Norges Røde Kors til å åpne konferansen. Dette markerer også starten på et spennende humanitært samarbeidsprosjekt med Røde Kors, forteller Egeland.


![BD Sentrert blå (3)-1[1]](https://img1.custompublish.com/getfile.php/5482895.2971.uszzjb7la7aput/0x70/6496572_5482895.jpg)
