– Norge er allerede blitt en betydelig gassnasjon i verden. Men i stedet for å sende det aller meste av gassen ut av landet, bør vi foredle mer av den her hjemme, sier nærings- og handelsminister Dag Terje Andersen. Næringsministeren holder sitt åpningsinnlegg klokken 10, og vil være tilgjengelig for kommentarer og intervju i løpet av konferansen.
Næringsministeren åpner Gass- og energiteknologi- konferansen
03.06.08: Tirsdag 3. juni holder nærings- og handelsminister Dag Terje Andersen åpningsinnlegg under Gasskonferansen i Langesund i Telemark.
Denne artikkelen er over 9 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Rørleggeren er boligeierens viktigste rådgiver

![BD Sentrert blå (3)-1[1]](https://img1.custompublish.com/getfile.php/5482895.2971.uszzjb7la7aput/0x70/6501407_5482895.jpg)
