Nerdrum forteller til VVSforum at de sonderer terrenget og ser seg om etter flere rørleggervirksomheter i regioner hvor pågangen er veldig stor på den eksisterende Comfort butikken, eller rørleggervirksomheten.
– Skal vi kunne håndtere våre kunder på en god måte i de regionene som våre butikker allerede har for mye å gjøre, må vi se oss om etter flere rørleggervirksomheter i samme område. Vi er interessert i de som enten allerede har eller ønsker å etablere butikkvirksomhet, og samtidig vil være med i et felleskap hvor faghandelen står veldig sterkt. 

- Vi har nettopp avsluttet et fagseminar for våre butikkledere ved Hurdalsjøen med over 100 deltakere til stede. Der var entusiasmen stor, og vi føler at vårt butikkonsept virkelig har funnet formen. Slike samlinger hvor man får pratet med andre kollegaer, høre på gode foredrag og få gode tips, bidrar til at vi løfter oss sammen, og forsterker vårt produkt. I tillegg er Comfortmessen som arrangeres i februar eller mars hvert år, svært profesjonelt bygget opp og er den beste messen i VVS bransjen, i følge leverandørene, sier Nerdrum.

Comfort kjeden har de senere årene lagt ned betydelige ressurser i kompetanseheving blant medlemsbedriftene. Man har gjennom ulike programmer tett oppfølging av den kommende generasjonen i kjeden, og for tre år siden opprettet man også Teknisk Forum som skal ivareta ”rørleggeriet ” i kjeden med fokus på de viktigste fagområdene i rørbransjen. Til å følge opp dette har kjeden nå to regionssjefer som  innehar tung teknisk rørleggerbakgrunn.

Nerdrum understreker at det er ikke dyrt å være medlem i Comfort, noe mange tror.
- Vi har i tillegg til svært gode betingelser for våre medlemmer, og har en åpen økonomi for eierne – «ingen hemmeligheter». Bonusutbetalinger til medlemsmassen skjer hele fire ganger i året. Det skal være forutsigbart å drive forretning, og det er det i aller høyeste grad i Comfort. Vi er få personer på kjedekontoret som drifter svært kostnadseffektivt. Alt overskuddet går tilbake til våre medlemmer, og kjedekontoret er til for at medlemmene våre skal ha det bra.

- Vi har utviklet oss til å bli en fremtidsrettet og kunnskapsrik rørleggerkjede som er trygge på at det vi driver med er riktig. Innkjøp, markedsføring, kompetanse og fellesskap er nøkkelord for Comfort. Medlemsbedriftenes kompetanse er gull verdt for oss, og selvfølgelig i det nærmarkedet de operer. Men som for alle andre bedrifter som vokser, er det viktig å satse på rekruttering for å kunne tilfredsstille etterspørselen i markedet. Derfor ønsker vi kontakt med de bedriftene som kunne tenke seg å bli en del av vår flotte medlemsgjeng i Comfort, sier Nerdrum til VVSforum.