Thore Andreassen i TermoRens har også tidligere arbeidet med Balteco i mange år parallelt med TermoRens og kjenner produktene godt. Han sier i en pressemelding at dette er blant de beste massasjekar på markedet og som blir laget av de absolutt beste materialer. Alle Baltecos produkter er NEMKO godkjent, også steamkabiner.

Tidligere Balteco i Norge gjorde generaltabben med å ta inn kar og dusjer fra Kina og solgte disse sammen med Baltecos produkter. De fleste kjenner vel nå kvaliteten på slike produkter og det gikk ikke så lang tid før disse måtte pakke sammen. Andreassen vil nå rendyrke Balteco på det Norske markedet og flere av de tidligere forhandlerne er allerede tilbake.

Eneste bakteriefrie system.
Flere hevder at de har det eneste bakteriefrie systemet på markedet og andre går ut med ”godkjenning fra folkehelseinstituttet” på at de er bakteriefrie. Får man bakterier inn med vannet havner disse i badet og folkehelseinstituttet godkjenner ingen ting. TermoRens leverer også  Anodix systemet mot legionella, og har hatt  suksess med dette. Alle anlegg som har installert Anodix kan vise til gode resultater. Det er nå utviklet en type som heter Anodix Mini som er beregnet på hus og hytter, og sammen med massasjekar og utekar kan TermoRens derfor nå levere de eneste helt bakteriefrie bademiljø løsningene. Spesielt utekar er jo kjent for å akkumulere store mengder bakterier, og med Anodix drepes bakteriene 24 timer i døgnet.

Forhandlere
Foreløpig er det TermoRens sine kunder som er tilbudt forhandlerstatus, og forhandlerne får komplett utstilling og full fortjeneste av nettbutikken som snart er ferdig. Hver forhandler får et eget område, og de får bedre fortjeneste enn på andre kar og selvfølgelig får de gode priser på TermoRens øvrige produktspekter. De får også muligheten til å benytte et opplegg som går på personlig markedsføring. Baltecos norske brosjyrer kan bestilles en og en med kundens eget navn, og en beskjed på forsiden og et personlig brev eller tilbud på side tre. Man ordner alt selv på data, og brosjyrene går fra trykkeriet hver dag. Dette gir et helt personlig preg på brosjyren og responsen på dette er meget god, faktisk helt oppe i 20% respons avslutter Andreassen i pressemeldingen.