Som et ledd i en styrket organisasjon hvor merkenavnene Unidrain, Purus, Joti og Jafo får et bredere nedslagsfelt, har Purus Joti lykkes å få Susanne Gantzel med på laget.

Bygger markedsorganisasjon
Sjef for merkevarene i Norge, Jan Gøranson, er fornøyd med at det nå bygges en organisasjonen i takt med forventningene i markedet. - Vi trenger Susanne sin kompetanse for å bli enda tydeligere i markedskommunikasjon når vi nå har så mange merkenavn. Det er viktig for oss at vi er tydelige på de ulike produktegenskapene mot våre ulike målgrupper, sier Gøranson.

Merkevarer i vekst
Susanne Gantzel begynner i en markedsavdeling som nå rustes for å håndtere de ulike aktivitetene. - Jeg har lenge hatt lyst til å jobbe med sterke merkevarer i vekst ettersom jeg kjenner bransjen fra min tidligere stilling i FM Mattsson Mora Group Norge AS.

- Det skal bli moro og jobbe i et team der vi skal posisjonere Unidrain mot arkitekter og entreprenører, mens Purus skal forbli størst hos rørleggerne.

Markedsansvarlig Jarle Ørnebo er stolt over å ha med seg Susanne på laget. - Vi er avhengig av kompetanse som innehar ulike spesialfelt innen markedsføring. Vi skal supportere salgsorganisasjonen slik at vi alle har de beste verktøyene til å imøkomme nye trender mot nye og eksisterende kunder, avslutter Ørnebo.

Salgsorganisasjonen som Gantzel skal jobbe for er Ståle Johannesen for Unidrain og Jafo mens Søren Knudsen leder Purs og Joti.