Det er også flere utstillere enn noensinne, men kjedeleder Frank Olsen fokuserer heller på kvalitet enn kvantitet. Dette er en av sakene som vil få fokus på årsmøtet i samband med behandling av og diskusjon rundt Rørkjøps nye offensive strategi. - Det er lett å måle størrelser, at vi er rørleggerkjeden med flest medlemsbedrifter i Norge er et faktum. Men jeg er mer opptatt av kvalitet og kompetanseutvikling, systemer som sørger for at våre kunder blir like fornøyd hver gang, påpeker Olsen. Og dette er noe mer innfløkt å veie. Det er klart ødeleggende for rørleggerbransjens renommé at det slurves med noe så viktig som våtrom fra enkelte aktører. - Det nytter ikke å gå ut offentlig i media å påstå at det ikke gjøres feil når skandale etter skandale dukker opp både på tv-skjermen, i fagpressen og gjennom andre riksmedia, mener Olsen. - De som tror det er smart å kopiere Vallas PR-strategi har sannsynligvis ikke forstått hvilke mekanismer som gjør seg gjeldende i samfunnet når det handler om menneskers primærbehov som vann, bad og hygiene. Rørleggeren har en av samfunnets aller viktigste oppgaver, og han eller hun må ha eller få den til enhver tid nødvendige kompetanse. Rørleggere er en yrkesgruppe med en fantastisk stor grad av yrkesstolthet og de fleste er bevisste på viktigheten av godt håndverk, påpeker lederen av Rørkjøp.