- Det var et sjakktrekk å få opp den vel kjente Comfortlogoen på standen. Alle kjenner Rørleggerkjeden Comfort, og logoen trakk folk i seg selv på en messe som gjerne kunne hatt mye mer å by på innen VVS.

Business as usual
Skomsøy mener utbudet av baderomsinnredninger og utstyr var på et historisk lavmål, det samme gjelder besøket av forbrukere.
- Men det som er hyggelig er at de besøkende som kom til oss var meget bevisste og var godt utstyrt med både ideer, plantegninger og penger på bok. Jeg tør påstå at det er ”business as usual” selv om besøket på messen var dramatisk lavere enn sist. De som var borte klarte vi oss uten, dette var nok først og fremst ”messeturistene”.
Terje Skomsøy arbeider i Victory Spa Norway som står bak EGO-serien til Comfort.

Eneste kjede
Comfort var eneste kjede representert på Bygg Reis Deg, riktignok på beskjedent vis, men nok til at det ble lagt merke til.
- Det ble kommentert av våre besøkende at det var hyggelig å se et godt gammelt varemerke på messen. Mange kom hit for å se på karene, når de spurte hvor de kan kjøpe var svaret enkelt. Kun Comfort selger EGO, men til gjengjeld er kjeden ”overalt”, smiler Skomsøy.

EMV

EGO-serien består av 16 modeller, modellene varierer fra runde til ovale modeller og et par flotte høye rektangulære kar. Felles for alle er relativt lave priser i forhold til konkurrentene på markedet. Dette er oppnådd siden EGO er Comforts egen merkevare. Samtidig har Comfort matchende møbelserier fra flere av sine møbelprodusenter. 

Skrevet av Jan H. Kalvik LaserMedia