- Butikkene er utviklet for å tilfredsstille stadig mer forventningsfulle og kvalitetsbevisste forbrukere som skal fornye sine bad. Der har kjeden truffet innertier med fornyelsen. I tillegg til en komplett oppgradert butikk, har Bademiljø også utviklet et showroom som rettes mot samme kundegruppe, men som er tilpasset medlemmer som ikke ønsker faste åpningstider og ordinær butikk. Dette har truffet godt og dekker et tydelig behov i markedet for bedrifter som lenge har savnet utstillingsmuligheter for sine baderomkunder, sier Adm. direktør Thorbjørn Theie i en pressemelding.

Theie er fornøyd tilstrømmingen av nye medlemmer til kjeden etter omgjøringene. Så langt i 2017 har kjeden fått 10 nye medlemmer.
- En slik hurtig vekst har kjeden aldri hatt tidligere, slår Theie fast. Vi har fått nye medlemmer i Sogndal, Hønefoss, Nittedal, Mo i Rana, Bodø, Fredrikstad, Tromsø, Kvinesdal, Stjørdal og Asker. Ut fra interessen å dømme, virker det ikke som veksten stopper med dette. Vi er fortsatt bare halvveis ut i året.

I tillegg til vekst i antall medlemmer, merker man betydelig omsetningsvekst hos etablerte medlemmer uten at dette svekker resultatgraden.
- Mottatte regnskaper så langt i år for 2016 viser en gjennomsnittlig resultatgrad på 6 – 7 prosent. Det er også meget tilfredsstillende, sier Theie avslutningsvis.