- Vi er veldig godt fornøyd med messedagene. Det var masse besøkende fra morgen til kveld, forteller daglig leder i Imma Waterline, Roger Løkkevik.

Sammen med salgs- og markedssjef, Kari Fosvold hadde Roger Løkkevik altså travle dager forrige uke. Fra morgen til kveld drømte både fagfolk og forbrukerne om behagelige stunder omgitt av varme, lydløse vannstråler.
- Våre nye kar gir mer massasje og er samtidig mer stillegående enn forrige generasjons massasjekar. Et nytt unikt bunnsystem og det at vi har lysterapi skaper stor oppmerksomhet, påpeker Roger Løkkevik.

I Imma Waterlines massasjekars bunnsystem finnes ingen luftkompressor som lager støy. Det nye bunnsystemet gir kroppen velgjørende og effektiv massasje fra åtte massasjedyser i bunnen av karet. Luftblandingen skjer automatisk eller med enkle touch på kontrollpanelet. Karets automatiske bunnventil sørger for 100 prosent drenering av bunnsystemet samt karets øvrige massasjesystem.

- Det hele er elektronisk styrt og programmene aktiviseres i ulike sekvenser. Det nye bunnsystemet har muliggjort helt unike massasjeprogrammer, sier Løkkevik og Fosvold.

- Lysterapi er også en nyhet som har slått godt an?

- Det er helt korrekt. Lysterapi påvirker vårt sinn ut fra hvilke farger som inspirer oss, derfor er folk flest opptatt av dette. Man sikrer seg en egen sinnsro samtidig som man nyter herlige, varme massasjestråler. Det er fem forskjellige programmer å velge mellom.

De nye massasjekarene produseres miljøvennlig helt uten bruk av lim og silikon. Bakgrunnen for at dette er mulig, kommer av at det er utviklet en limfri kobling, kalt CIP Coupling. Systemet er utviklet i Sverige og man har skiftet ut PVS-slanger med en miljøvennlig slange som har slett innside. Slangen er resistent mot bakterier, slik at vannet du bader i blir mer hygienisk.

Imma Waterline, som er svenskprodusert, kom på det norske markedet for første gang i fjor. Finanskrisen slo hardt til i fjor høst, men nå begynner det å løse for alvor. Daglig leder Roger Løkkevik ser lyst på fremtiden:

- Vi har 16 forhandlere i dag og målet er at vi i løpet av kort tid skal ha 60-70 forhandlere. Tilbakemeldingene fra markedet er entydig positive, så vi har stor tro på disse produktene. Den høye kvaliteten blir avgjørende.