Og med logoen – den røde c’en – klar og tydelig fra alle vinkler. Dekoren er i refleksfolie slik at den er klar og tydelig til alle døgnets tider.
- For den enkelte comfortør betyr det at når det bestilles nye servicebiler, da skal de dekoreres etter det nye mønsteret. Likeledes dersom dekorasjonen på gamle biler begynner å bli slitt – da er det den nye dekor-pakken som skal brukes, sier Inger Elisabeth Løvstad som presenterte den nye servicebil-dekoren under generalforsamlingen.

- Det ruller ca. 1200 comfort-biler rundt på norske gater og veier. Det er en gedigen reklameplakat som alle ser praktisk talt daglig. Da er det klart at vi alle har glede av biler som viser Comforts logo og bedriftens navn - på en iøynefallende måte, mener Inger Elisabeth. Dekorpakken er klar til bestilling, og siden Comfort bruker sin størrelse og storkjøpsfordelene aktivt, er prisen enda rimeligere enn den gamle dekorpakken – som nå har marker seg i 10 år.