Nå følger de opp med en egen facebookside: www.facebook.no/Varmepumpeinfo

Facebook er en viktig kanal
- Hensikten med å lage en facebookside er å nå forbrukerne også i sosiale medier, forteller Ingrid Røeggen, informasjonssjef i NOVAP. Facebook er blitt et så stort nettsamfunn at alle viktige aktører bør være på plass med egen firma- eller produktside. Det er mange som søker etter informasjon på facebook og dette er også en ypperlig plass for en direkte og uformell dialog.

1 år etter lanseringen av varmepumpeinfo.no
NOVAP lanserte for nøyaktig 1 år siden forbrukernettsiden www.varmepumpeinfo.no. – Det er ekstra morsomt at vi lanserer facebooksiden i dag, sier Røeggen og håper at denne siden blir en like stor suksess som varmepumepinfo.no har vært. Nettsiden har siden lanseringen i fjor hatt et stadig økende antall brukere og er nå oppe i over 12 000 brukere i måneden.

- Det vil selvsagt være mer informasjon på varmepumpeinfo.no enn på facebooksiden, presiserer Røeggen, men forskjellen vil være at facebooksiden er en toveis kommunikasjonskanal og vil ha hyppigere nyhetsoppdateringer.

- Vi håper alle i bransjen vil følge oss på facebook og gjerne anbefale siden videre til sine venner. På den måten får vi spredd det gode budskap, avslutter Røeggen.