De nye ansatte i selskapet er Erik Stensrud, salgsleder bedrift, Marta Voda, salgsingeniør bedrift, Marius Johansen, salgsingeniør bedrift, Aleksander Aaker, produktsjef ATW & IOT og Aksel Nikolaysen, teknisk support ATW. 

VVS-dagene og ny lansering – en solid start for ny salgsleder 
Den nye salgslederen for bedrift, Erik Stensrud fikk sin offentlige debut på VVS-dagene. Erik tiltro stillingen i våres og kan fortelle at VVS-Dagene og lanseringen av den nye luft-tilvann varmepumpen til næringsbygg; MIENAI, har vært et foreløpig høydepunkt. 

- VVS-dagene var på mange måter høstens kick-off for bedrift-satsningen vår, med MIENAI-lanseringen. Som ny salgsleder for bedrift var det veldig gøy å oppleve den fantastiske mottakelse fra kundene på MIENAI. Jeg har hatt en veldig god start i Mitsubishi Electric og timingen var på mange måter perfekt. Vi er et veldig godt team, har vind i ryggen og jeg gleder meg til fortsettelsen, forteller Erik Stensrud, salgsleder bedrift.

Drømmearbeidsplassen

I tillegg til Erik, har også Marta Voda og Marius Johansen begynt i proff-avdelingen til Mitsubishi Electric det siste året. De er begge salgsingeniører for bedriftsmarkedet.

 - Det er et utrolig bra miljø her, noe jeg merket med en gang. Jeg ble veldig godt tatt imot og fikk god opplæring. Det viktigste for meg er fleksibilitet og kommunikasjon, begge deler opplever jeg er i fokus her hos Mitsubishi Electric. Det gir også kundene tilbakemelding om, at vi både er raske og tydelige i dialogen. Når vi er fornøyde blir også kundene fornøyde, så det er vinn-vinn, forteller Marta Voda. 

- Jeg må si det har vært en drøm siden jeg begynte her i Mitsubishi Electric. Det høres kanskje ut som en klisje, men jeg gleder meg til å stå opp om morgenen og gå på jobb her. Vi er et fantastisk team som spiller hverandre gode og jobber hele tiden for at alle skal prestere best mulig. Mye av jobben min består i prosjektering og oppfølging av kunder, så jeg er mye ute på veien og besøker kundene våre. De kundene jeg jobber med gir inntrykk av at de er svært fornøyde. Jeg tror noe av nøkkelen til våre fornøyde kunder er produktkvaliteten kombinert med et fantastisk support-team, forteller Marius Johansen.

Oppfølging og service er essensielt

Support-teamet i Mitsubishi Electric har også styrket seg ytterligere den siste tiden. Den lokale tilstedeværelsen, bredden i kompetanse og erfaring innebærer at salg- og supportteamet til Mitsubishi Electric kan følge opp kundene fra oppstart til service og vedlikehold. Med ansettelsen av Aksel Nikolaysen er teamet enda bedre rustet for fremtiden. 

- Jeg er svært fornøyd med starten min her hos Mitsubishi Electric. Jeg sitter på teknisk support og after sales, noe som innebærer å bistå kunder med reservedeler, feilsøking og oppfølging. I Mitsubishi Electric er kundeservice prioritert, noe jeg opplever som veldig motiverende i min hverdag, avslutter Aksel Nikolaysen.