GROHE har den siste tiden lansert en rekke baderomsnyheter. Felles for alle lanseringene er målet om å gi forbrukeren muligheten til å oppleve den luksuriøse spa-følelsen hjemme på sitt eget bad.

-Målet har vært å lage en dusjopplevelse utenom det vanlige. AquaSymphony skal være en velværesone, hvor man får en dusjopplevelse som skiller seg fra den man typisk er vant til på sitt eget bad, sier markedssjef i Grohe Norge, Heidi Lie i en pressemelding.

AquaSymphony er kanskje verdens mest luksuriøse dusjsystem.

AquaSymphony[/caption]

- AquaSymphony kan nesten ikke kalles en dusj. Systemet kombinerer det siste innen spa-teknologi og digitale innovasjoner. I tillegg til de mange funksjonene gjør den generøse størrelsen og den elegante utformingen dette til den ultimate dusjen for dem som vil unne seg det aller beste, forklarer Lie.

Kan styres via egen app
I tillegg til flere ulike vannfunksjoner gir AquaSymphony også brukeren mulighet til å velge en rekke andre opplevelser, fra massasje- til lys- og lydinnstillinger. Man kan også forhåndsdefinere egne foretrukne innstillinger, slik at alle i huset, ved hjelp av et tastetrykk, enkelt kan dusje slik de selv foretrekker.

-En dusj er ikke bare en dusj lenger. På samme måten som mobiltelefonen, TV-en og husholdningsapparater blir smartere, blir nå også dusjen smart ved hjelp av en app. Enten man gjør seg klar til en morsom anledning eller trenger en pause fra hverdagen, kan man ved hjelp av Grohe-appen enkelt sette stemningen og velge musikken man ønsker å høre på mens man dusjer, forteller Lie.