GK Elektro avd. Bergen søker Prosjektingeniør Entreprise

    0
    • Heltid
    • Bergen

    Nettside GK Elektro as

    GK Elektro leverer alt innen elektro til alle typer bygg, samt industri og datasentre. Vi har egne fagmiljøer innen service og prosjekter i Østfold, Romerike, Oslo, Asker, Kongsvinger, Lillehammer, Bergen, Trondheim og Tromsø. Selskapet er del av GK Gruppen som omsetter for over 6 milliarder kroner og har mer enn 3300 ansatte i Skandinavia.

    Arbeidssted: GK Elektro Bergen
    Søknadsfrist: 30.09.2019

    Vil du bli med å utvikle elektriske løsninger i fremtidens bygg?

    Er du utdannet innen elektrofag og har interesse for prosjektledelse av gode tekniske anlegg, så passer du hos oss. Som prosjektingeniør vil du jobbe tett med prosjektleder og få innsikt i prosjektet fra a-å. Dine arbeidsoppgaver vil i hovedsak omhandle elektriske installasjoner i bygg. I GK legger vi vekt på en helhetlig teknisk vurdering og dine arbeidsoppgaver vil være tverrfaglige med fokus på dagens utfordringer i byggebransjen. Vi trenger deg med ambisjoner og vilje til nytenkning. Har du hjerte for teknisk anlegg i bygg, er løsningsorientert, selvstendig, men også evner å jobbe i team? Da ser vi gjerne frem til å høre fra deg! Nyutdannede vil også bli vurdert.

    GK Elektro AS sine kontorer i Bergen ligger i Åsane. Vi er totalt 61 ansatte per i dag, med en fordeling på 9 ansatte på kontor, og 52 ansatte som jobber ute i felt. Vi er delt i to avdelinger, entreprise og service og har prosjekter innenfor skole- og helsebygg, industri, bolig og kontorbygg. På vår entrepriseavdeling har vi nå en ledig stilling som Prosjektingeniør Entreprise.

     Arbeidsoppgaver:

    • Lede og følge opp egne oppgaver og ansvarsområder i prosjekter fra kontrakt til ferdig prosjekt, herunder teknikk, økonomi og planlegging
    • Fremdriftsplanlegging og fremdriftsansvar for egne prosjekter
    • Samarbeide med leverandører og rådgivere om valg av systemløsninger
    • Oppfølging av aktiviteter på byggeplass
    • Kontrollere masseuttak, rekalkulere og utarbeide innkjøpsbudsjett
    • Utarbeide og følge opp kvalitets- og kontrollplaner
    • HMS ansvar på enkelte områder
    • Rapportere og foreslå forbedringstiltak som er tjenlig for kunden og GK
    • Sette seg inn i kundens krav og planlegge hvordan oppdraget skal gjennomføres mest mulig rasjonelt og kostnadseffektivt

    Ønskede kvalifikasjoner:

    • Fagbrev kombinert med fagskoleingeniør, evt. høyere utdanning innen elektrofag.
    • Nyutdannede vil bli vurdert
    • Problemløser
    • Administrativt ryddig
    • Gode kommunikasjons- og koordineringsevner
    • Generelt god IT kunnskap
    • Utadvendt og serviceinnstilt
    • God samarbeidsevne, resultatorientert

    Vi kan tilby:

    • En interessant stilling i et selskap i utvikling, i et stort konsern med solid økonomi
    • Muligheter for personlig og faglig utvikling, kurs og etterutdanning
    • Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring
    • Gode bonusordninger
    • Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold
    • Telefonordning

    Kontaktperson:

    Arne Rutledal
    Avdelingsleder
    917 00 534

    To apply for this job please visit candidate.hr-manager.net.