Nytt showroom i Oslo, forbedret kundeservice, norsk reklamsjonshåndtering, samt utvidelse av produktgarantien er grep som nå gjøres.

- Det skjer mye rundt varemerket til Grohe i Norden, og spesielt i Norge. Grohe befinner seg i en spennende og ekspansiv fase. Vi foretar nå en stor satsing, både organisatorisk og når det gjelder nye produktlanseringer, som skal være med på å utvikle og forsterke vår posisjon ytterligere. Vår plan, å bli en leverandør man kan stole på, ligger fast. Vi har et utrolig kompetent salgsteam i Norge, som nå tar et nytt grep om markedet og som får et sterkt supportteam som skal støtte opp om gjennomføringen, sier Jonas Brennwald, administrerende Direktør for GROHE i Nord-Europa i en pressemelding..

Armaturprodusenten ser på den nye satsningen som en mulighet til å få synergieffekt ved at hele kundesenteret sitter sammen i København for å dele kompetanse og kreativitet med hverandre. 

I tillegg skal en ny Country Manager for Norge øke nærheten til det norske markedet sammen en styrket kundeservice i form av et bedre telefonsystem og nye medarbeidere med bedre og mer styrket kompetanse, påpeker Brennwald.