- Vi jobber for å definere prosjektets hovedretning. Det skal avholdes et styringsgruppemøte midt i desember for å evaluere 2011 og legge mer detaljerte planer for 2012. Først da kan vi si noe mer konkret, presiserer prosjektleder Tiril Ilebekk Hansen.

Skape PR-aktiviteter
Det som er avgjort er at man vil fortsette med å utvikle nettsidene og de andre nettbaserte plattformene. Dette er altså helt klart, mens andre detaljer gjenstår.

- Vi kommer også til å jobbe mye med å skape PR-aktiviteter og få redaksjonell omtale i mediene, forteller Ilebekk Hansen, som legger til at NRL er åpne for gode innspill og meninger som kan brukes i det videre arbeidet.

Mange på Facebook
Kampanjen ”Skikkelig Rørlegger” er godt synlig på sosiale medier. Rørleggerbloggen www.rørleggerbloggen.no leses av mange og nyhetsbrev sendes ut til mer enn 1 000 adresser hver måned. Bloggen er dedikert til bransjen, forbrukerjournalister og fagpresse.

- Vi er også på Facebook og vi får stadig nye medlemmer. Her gir vi løpende, nyttig informasjon, sier prosjektlederen.

Ønsker du å bli medlem, så klikk deg inn på www.facebook.com/skikkelig rørlegger. Kampanjen har nå 1 740 venner på Facebook, men ønsker seg selvsagt flere.