- Vårt Kick Off er som julaften, nyttårsaften og 17. mai på engang, forsikrer Strand Jacobsen overfor www.vvs-forum.no.

Det forventes at det kommer ca. 400 personer til arrangementet og mange mener at dette er bransjens beste, mest tidsstyrte produktmesse med over 60 leverandører.

- Etter et innledende, heldags fagkurs for butikkene, markeres det hele med en todagers messe som fungerer som kjedens ”sortimentsvindu”, der vi pakker ut nyheter og endringer i sortimentet.

Comfort kommer også til å feire at 2011 ble et godt år for kjeden og man kommer til å ha fokus på alle de spennende oppgavene som venter i år, som for eksempel endringer i datasystemet, nye hjelpemidler eller endringer i selve profilprogrammet. Som man vil forstå lanseres det meste under disse februardagene på Gardermoen.

Strategisk viktig
- Vi kommer også til å kåre ”Årets Comfort-butikk”, ”Årets stand” og ”Årets leverandør” samt at vi legger opp til en forrykende festmiddag, sier Strand Jacobsen.

- Har slike Kick Off en strategisk betydning?
- Ja, helt klart. Taktisk er dette en viktig informasjons- og inspirasjonskilde for det kommende året. Det er en arena der Comfortører møter likesinnede og skaper nettverk for alt de driver med til daglig. Følgelig er slike samlinger strategisk viktig, for de er selve ”kjedelimet” og er en av flere viktige årsaker til at man har valgt å være med i en kjede. Det er derfor viktig at vi arrangerer Kick Off av god kvalitet, sier Comfortkjedens toppsjef, Knut Strand Jacobsen.