– Jeg er veldig fornøyd med å ha fått Anne med på laget. Hun har omfattende erfaring med både salg, merkevarebygging, forretningsutvikling og ikke minst kommunikasjon- og markedsutvikling. I tillegg vil hun tilføre oss ytterligere kunnskap om digital kommunikasjon, sier direktør Jack Ø. Andresen i en pressemelding.

Anne Røkenes er utdannet markedsøkonom fra BI og har mer enn 25 års erfaring fra mediebransjen, både fra radio og TV. Hun har blant annet arbeidet i TV Norge, P4 Radio og har de siste ti årene jobbet i TV 2. – Den erfaringen og kunnskapen Anne har fra en bransje i stor omveltning og hvor de også har måtte tilpasse seg en digital verden vil bli en styrke for hele selskapet. Ikke minst fordi vi hver dag må jobbe med å forstå kundenes behov og skreddersy løsninger som gjør deres hverdag mer effektiv og lønnsom, sier Andresen.

Brenner for god kommunikasjon
– For å bygge en merkevare med kundens behov i sentrum er det avgjørende med god kommunikasjon i alle kanaler. Onninen tiltalte meg derfor veldig, både fordi de er genuint opptatt av kundene og fordi de allerede er godt på vei inn i det digitale, ikke minst gjennom nysatsningen Onn:time.  Jeg opplever også å ha kommet til et selskap med en unik posisjon i markedet og med mye flinke folk. Dessuten er Onnionen et fremtidsrettet selskap med gode løsninger knyttet til både solceller, smarthus og velferdsteknologi, sier markedsdirektør Anne Røkenes.