Og nå er de også å finne på facebook og twitter, og lanseringen fant sted under vvs-dagene.
Markedssjef Tormod Sperstad i Interfil opplyser at de ønsker å se på mulighetene for alternative måter å kommunisere med VVS intresserte. De har allerede godt i gang.
VVS-forum ønsker lykke til !!

![BD Sentrert blå (3)-1[1]](https://img1.custompublish.com/getfile.php/5482895.2971.uszzjb7la7aput/0x70/6498720_5482895.jpg)
