I en pressemelding skriver John-Arne Eiken, administrerende direktør i Bademiljø-kjeden at fremgangen viser kjedens fokus på markedsføring, kompetanseutvikling og effektivisering av driftsrutiner/IT gir resultater.
 
Sum inntekter 2014 (i 1000 kr) var 2 107 673  og i 2013 var inntektene 2 015 729. Driftsresultatene i 2014 var på 144 923, mens tall fra 2013 viser 117 569, alt i 1000 kr. 
 
Han sier til VVSforum at i tillegg har de videreutviklet og forbedret dokumentasjonen i sin unike 10-års garantiordning for tett bad som stadig flere forbrukere etterspør.

 
-Dokumentasjonskravene blir stadig viktigere og vi har som eneste VVS-kjede inngått avtale med Boligmappa for å knytte dokumentasjonen varig opp til den enkelte bolig, sier Eiken.
 
Denne måneden åpnet Bademiljø også sin nye pilotbedrift, Andersen & Sønn, på Askøy utenfor Bergen, hvor de tok i bruk Bademiljøs nye grafiske profil og nye butikkonsept.
 
-I tillegg til selve fornyelsen og moderniseringen, har vi også satt rørleggerfaget i enda sterkere  fokus gjennom utstrakt bruk av mekanisk kommunikasjon. Vi starter utrulling av den nye profilen og konseptet for resten av medlemmene allerede i høst, slik at kjeden utover i 2016 vil fremstå i ny og modernisert drakt, sier Eiken.
 
Han mener at den positive utviklingen og alle tiltakene som settes i gang trekker til seg nye medlemmer.
 
-Vi har fått en tilvekst av 6 nye rørleggerbedrifter gjennom året som en bekreftelse på tilliten vi nyter blant aktører i VVS-bransjen for tiden.
 
-Vi ser lyst på tiden fremover selv i en tid med usikre økonomiske utsikter. Grunnen er at vi har et sterkt fokus på privatmarkedet, hvor effekten av nedgangstider erfaringsmessig ikke blir like negativ. I alle fall ikke på kort sikt, konkluderer Jon-Arne Eiken.