I fjor omsatte Tempe VVS Senter for rundt  22,7 millioner, mens de for 2014 håper å kunne passere 23 millioner med god margin. Så det er travle dager i butikken i Trondheim.

- 2014 ser ut til å bli et godt år så langt, men det viktigste er å tjene penger og ha det moro, sier Asbjørnsen med et smil.  
- Men det er stort men også med året som har vært, vi har aldri jobbet så hardt noen gang for de kundene og for det resultatet vi har. Konkurransen er knallhard, og vi skal være i toppsiktet på mange nivåer i forretningsdrift i dag. Det er krevende. Butikkdrift krever enda mer, man skal  ha de beste utstillingene, kundene krever mer i form av service og oppfølging. I tillegg er det helt nødvendig med gode hjemmesider, og sosiale medier må man bruke for alt det er verdt. 

Bruk av nett og sosiale medier er alfa omega
- Bruk av hjemmeside og sosiale medier er en nøkkelfaktor for vår drift i dag. Vi har besøkstall  på over 5000 aktive brukere av våre hjemmesider per måned, og opptil 20.000 treff på sosiale medier per uke. Så det kan det bli noe hektisk men det lønner seg så absolutt, for dette er en ny arena som vi fortsatt har mye å lære. Men vi får stadig bedre grep om våre kunder gjennom disse mediene. Det som er det fantastiske, er at vi nå får et dataverktøy som gir oss en god tilbakemelding på folks sine kjøpsvaner, fra uke til uke. 

Viktig med allianser
Tempe VVS er den del av NRA systemet og Asbjørnsen mener det er en viktig faktor fremiver.
- NRA sin frihet med et godt utvalg av leverandører innen mange prissegment er absolutt en god samarbeidspartner. Det er også den friheten som gir oss valgmuligheter, forteller Svein Asbjørnsen.