- VVS-Dagene er en viktig arena for oss i VikingBad. Her treffer vi fagmannen og kan informere om alle våre produkter og hva som kan forventes av oss, forteller Per Torjussen, leder for salg og marked.

- Vi har hatt stort fokus på produktutvikling og har derfor kommet med flere nye produkter og forbedringer i 2018, legger han til.

Per Torjussen er nyansatt i VikingBad og kommer fra stillingen som markedssjef i Fibo AS, med erfaring fra blant annet produktutvikling og design. Per er for øvrig en av flere nye ressurser VikingBad har tilført bedriften, for å møte den økte etterspørsel i markedet.

- Det har vært spesielt fokus på baderomsmøbler, hvor vi blant annet har sett et behov for et større fargevalg. Vi har derfor utvidet og forbedret møbelserien MIE, samt kommet med et helt nytt møbel som egner seg spesielt godt til prosjekt. Dette er også blant de nyhetene som gleder oss til å presentere under messedagene, sier Torjussen.

- Ellers er det viktig for VikingBad å opprettholde den gode markedsposisjonen vi har i forhold til rehabilitering og butikksalg og vi vil satse enda sterkere enn noen gang på prosjektmarkedet. Dette vil derfor være sentrale temaer for våre presentasjoner på standen, understreker han.

- Vi retter oss først og fremst mot rørfagbransjen, men vi vil også gjerne treffe entreprenører, utbyggere og boligbyggelag under messen. Dette for nettopp å fortelle om hvorfor det å velge VikingBad og foreta sine investeringer via rørleggerbransjen er et smart og godt valg.

- Vi gleder oss til messedager, og håper at mange velger å komme innom standen vår, avslutter Per Torjussen, og minner om at VikingBad befinner seg på standnr. C01-24

Per Torjussen, leder for salg og marked, ny ressurs hos VkingBad[/caption]