Serviceleder – GK Inneklima

    0
    • Heltid
    • Drammen

    Nettside GK Inneklima

    GK Inneklima AS er landets ledende tekniske entreprenør og servicepartner med ekspertise innen ventilasjon, byggautomasjon, energi og kulde. Selskapet har 1200 ansatte fordelt på over 30 kontorsteder. Selskapet omsetter for 3 milliarder kroner årlig og er den største enheten i GK Gruppen, som også omfatter selskapene GK Elektro, GK Rør, GK Sikkerhet og GKs datterselskaper i Danmark og Sverige. Vi er også stolt partner i NTNU/SINTEFs FME ZEN - et forskningssenter for nullutslippsområder i smarte byer.

    Vår serviceleder skal over i ny stilling internt. Til vår serviceavdeling i Drammen søker vi derfor nå etter hans erstatter. Avdelingen betjener hele Buskerud og består av 20 ansatte. Vi har et sterkt fagmiljø innen ventilasjon, rør, kulde og automasjon. Er du en dyktig serviceleder med høy sosial kompetanse, stor drivkraft og et ønske om å utvikles fortløpende? Vil du jobbe for en avdeling der du gis ansvar og tillit, der akkurat du er viktigst, og blir en del av et ydmykt team i en fartsfylt vinnerkultur? Da kan det være deg vi leter etter!

    Arbeidsoppgaver:

    • Være bindeledd mellom prosjektledere og serviceteknikere i fordeling av arbeidsoppgaver
    • Styre og organisere serviceteknikere slik at arbeidsdagen utnyttes så effektivt som mulig
    • Motivere og videreutvikle serviceteknikere
    • Aktivt salgsarbeid ovenfor både nye og eksisterende kunder
    • Markedsføre GK gjennom positiv kundebehandling og ryddig og gjennomtenkt løsning av arbeidsoppgaver
    • Rapportere og foreslå tiltak som er tjenlig for kunden
    • Planlegge gjennomføring av servicekontrakter/tilleggsarbeider

    Ønskede kvalifikasjoner:

    • Du er strukturert og ønsker å jobbe tett sammen med mennesker
    • Ingeniør og/eller fagbrev innen elektro/kulde/automasjon/ventilasjon er en fordel. Erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
    • Gode kommunikasjonsevner
    • God relasjonsbygger
    • Positiv og løsningsorientert
    • Generelt god IT-kunnskap

    Vi kan tilby:

    • Godt arbeidsmiljø
    • En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi
    • Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter
    • Muligheter for personlig og faglig utvikling, kurs og etterutdanning
    • Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring
    • Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold
    • Bil- og telefonordning
    Søknader behandles fortløpende!

    Kontaktperson: Tore Lae, Avdelingleder, tlf. 932 33 534

    Søknadsfrist: 18.11.2018

    To apply for this job please visit candidate.hr-manager.net.