GK Inneklima avd. Oslo søker Key Account Manager 

    0
    • Heltid
    • Oslo

    Nettside GK Inneklima AS

    GK Inneklima AS er landets ledende tekniske entreprenør og servicepartner med ekspertise innen ventilasjon, byggautomasjon, energi og kulde. Selskapet har 1200 ansatte fordelt på over 30 kontorsteder. Selskapet omsetter for 3 milliarder kroner årlig og er den største enheten i GK Gruppen, som også omfatter selskapene GK Elektro, GK Rør, GK Sikkerhet og GKs datterselskaper i Danmark og Sverige. Vi er også stolt partner i NTNU/SINTEFs FME ZEN - et forskningssenter for nullutslippsområder i smarte byer.

    Arbeidssted: GK Inneklima Oslo
    Søknadsfrist: 31.07.2019

    Vil du jobbe med å skape energieffektive bygg?  

    Hvis du vil få bygg til å fungere optimalt med de beste energiløsningene, så er dette jobben for deg. I GK legger vi vekt på en helhetlig teknisk vurdering og dine arbeidsoppgaver vil være tverrfaglige med fokus på dagens utfordringer i byggebransjen. Vi ser etter deg som er ansvarsbevisst med gode kommunikasjonsevner, har VVS kompetanse og vil jobbe for et bedre miljø. Vi har et høyt tempo og vet at du må kunne håndtere mange baller i luften samtidig. Vi ser etter deg som liker å ha kundekontakt og dra ut på anlegg for å se mulighetene. Du må ha førerkort klasse B og du må snakke og skrive godt norsk. Synes du stillingen som Key Account Manager på vår serviceavdeling eksisterende bygg høres interessant ut så ser vi frem til å høre fra deg!

    Arbeidsoppgaver:

    • Prosjektledelse
    • Kundekontakt
    • Ansvar for kundeportefølje
    • Teamarbeid med kollegaer

    Ønskede kvalifikasjoner:

    • Ingeniørkompetanse VVS
    • Relevant erfaring innen ventilasjon, kulde, elektro eller rør vil være en fordel, og kan kompensere for utdanning
    • Evnen til god kommunikasjon
    • Resultatorientert
    • Utadvendt og serviceinnstilt
    • Generelt god IT kunnskap

    Vi kan tilby:

    • En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi
    • Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter
    • Kurs og etterutdanning
    • Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring
    • Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold
    • Bil- og telefonordning

    Søknader vil bli behandlet etterhvert som de kommer inn, så ikke vent for lenge!

    Kontaktperson:

    Hans Bernard Burud
    Avdelingsleder
    918 50 504

    To apply for this job please visit candidate.hr-manager.net.