Jon Øyvind Bendiksen, Operations Manager hos Grundfos

– MyGrundfos skal gjøre oss enda mer tilgjengelig for kundene

De siste årene har Grundfos Norge gjort flere tiltak for å øke tilgjengeligheten overfor sine kundene. – I fjor lanserte vi ‘teknisk selvhjelp’, en snarvei på nett til teknisk informasjon og service videoer for noen av de mest etterspurte produktene våre.

0

-Vi har sett et behov hos kundene for en enda raskere vei inn til teknisk dokumentasjon for enkelte av produktene våre. Spesielt i forbindelse med oppkobling, feilsøking, montering og igangkjøring, sier Jon Øyvind Bendiksen, Operations Manager hos Grundfos i en pressemelding.

Neste steg nå er MyGrundfos – et selvbetjeningsverktøy utviklet for å forenkle arbeidshverdagen. Her kan man foreta hurtigsøk og bli mer effektiv i arbeidet med Grundfos’ produkter og tjenester.
– Informasjonen man ofte trenger skal man finne her, bare ved hjelp av noen få klikk. Et godt argument for å bruke MyGrundfos er tilgjengeligheten, du får svar på dine spørsmål også utenfor arbeidstid, sier Bendiksen.

På MyGrundfos finner man produkttilgjengelighey, listepriser, ordrestatus, reservedelskit, utskiftningspumper, tilbud, og sist men ikke minst leveringsinformasjon.Trenger man enda mer detaljert info, så vil du bli guidet fra MyGrundfos og inn iGrundfos Product Center.

-Kundene ønsker i dag i større grad og sjekke løsninger og finne informasjon når de er ute i felt. Det betyr at vi som selskap må tilrettelegge våre informasjonssystemer for kundene. MyGrundfos, Extranet, Teknisk selvhjelp og Grundfos Product Center er derfor viktige digitale verktøy for å supportere våre kunder til en enklere og mer effektiv hverdag, sier Bendiksen avslutningsvis i pressemeldingen.